Grafisk design handler om mye mer enn å bare sette sammen elementer. Det gjelder å ha en klar målsetting for hva du ønsker å oppnå, for deretter å velge rett medie/produkt og utforme dette slik at det på best mulig måte tjener målet.
Det er viktig å legge personlige preferanser til side, da det er målgruppen som er i fokus, og valg av farger, bilder og tekst bør velges med tanke på hva som vi treffe målgruppen på best mulig måte.
HVORFOR
Tydelig kommunikasjon
Helhet i form og uttrykk
Formidling av verdier
Logo
- Ulike logoforslag
- Korrektur med rettelser
- Leveres som pdf, ai, eps, jpg og png
Visuell Profil
- Logopakken
- fargepalett
- Valg av fonter
- 4 maler på markedsføringsmateriell
- Dokument med beskrivelse av den visuelle profilen og hvordan den skal brukes
Trykksaker
- Flyers
- Brosjyrer og hefter
- Prospekter
- Visittkort
- DM/Postreklame
- Bøker og magasiner
- Plakater
- Brevpapir og konvolutter
- Kalendere og postkort
- Digitale magasiner
Messemateriell
- Bannere
- Flagg, beachflagg
- Foldere
- Messevegg
- Roll up
- Visittkort
Annonser
- Google Display
- Google AdWords
- Avisannonser