Visuell Profil

Få utarbeidet en visuell profil som gir ditt firma faglig tyngde og profesjonalitet. Dette sikrer deg et godt førsteinntrykk for dine kunder.

Visuell profil – det handler i stor grad om design og hvordan ditt firma fremstår utad.

For å utarbeide en god visuell profil må strategi og målsetting være klart. Arbeidet er derfor todelt med en strategidel og en del for den visuelle profilen.

Strategi

  • Gjennomgang av tanker rundt arbeidsprosessen og hvor dere ønsker at området skal være på vei
  • Verdier og visjon
  • Målgruppe
  • Strategidokument

Design og utforming av visuell profil

  • Utarbeidelse av forslag på visuelt uttrykk basert på visjon, verdier og målgruppe
  • Forslag på ulike logoer som matcher strategien
  • Utarbeidelse av ønsket materiell (brosjyrer, nettside, visittkort, profilering på klær/biler)

Arbeidet resulterer i en designprofil som leveres digitalt som pdf og tilgjengelig på web med mulighet for nedlasting av maler, logo og elementer.